Is het mogelijk om mijn bestelling terug te sturen?

Ja dat kan, het is immers niet altijd eenvoudig om op basis van een foto te kunnen inschatten hoe het er werkelijk uit zal zien... Of het kan zijn dat er iets mis is gegaan en je niet helemaal tevreden bent. Daarom krijg je 14 dagen bedenktijd. Is jouw bestelling je toch niet helemaal bevallen, dan vinden we het natuurlijk heel jammer, maar we begrijpen het natuurlijk wel. Lees hieronder verder om te kijken hoe je jouw bestelling kan terugsturen.

Welke stappen moet ik volgen om mijn bestelling terug te sturen?

  • Stap 1: doe de artikelen in de oorspronkelijke verpakking en steek alles terug in de verzenddoos.
  • Stap 2: download de 'herroepingsbon' via deze link, print hem af en vul deze zo volledig mogelijk in en voeg hem aan de doos toe.
  • Stap 3: breng je pakketje naar het postkantoor en verstuur het naar het adres van Floraline. De kosten voor het verzenden van het pakket zullen variëren naargelang de grootte van het pakket. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Zorg dat je de track&trace code van je verzending goed bewaard tot de verzending is verwerkt. Het aankoopbedrag inclusief de verzendingskosten zullen jouw integraal worden teruggestort op jouw (bank)rekening of creditcard die je gebruikt hebt bij het plaatsen van de bestelling. De terugbetaling kan tot 14 dagen -na ontvangst van je pakketje- duren. Als je betaald zou hebben met je creditcard dan kan het zijn dat het nog wat langer duurt.

Wat zijn de retourvoorwaarden? -

  • Pakketjes kunnen enkel worden teruggestuurd binnen een termijn van 14 dagen.
  • De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Stuur de artikelen die je wenst terug te sturen in dezelfde verzending terug om de verwerking te vereenvoudigen en te bespoedigen.
  • Wij nemen enkel artikels terug die in hun oorspronkelijke staat, inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden teruggestuurd (en dus geweigerd). Niet-identificeerbare retourzendingen worden maximaal 1 maand opgeslagen in ons atelier. De klant kan zich via een contactformulier melden. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer op teruggekomen worden.
  • Zonder track&trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk op voor jou! Neem contact op met info@floraline.be of bel ons op 0473/666527 en vermeld duidelijk je naam, je bestelnummer en de artikels waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor jou oplossen.
  • Volgende artikelen worden niet in retour genomen: verse boeketten, gepersonaliseerde artikelen (zoals de geboortekrans op naam), verzegelde producten, waarvan de verzegeling bij verzending is verbroken, kaartjes die beschadigd zijn).

Herroepingsformulier

Door op deze link te klikken kan je het retourformulier downloaden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we jouw pakketje ontvangen en de goederen gecontroleerd zijn, storten we het aankoopbedrag en de verzendingskosten terug op jouw (bank)rekening of op de creditcard waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

Ruilen

Had je liever een andere kleur, of een ander artikel. Dan is ruilen helaas geen optie. Je kan dit artikel aankopen door een nieuwe bestelling te plaatsen. Heb je gebruik gemaakt van een kortingscode of een bon, dan zal deze ook niet meer werken. Gelukkig zijn er wel vaker kortingsacties op de website, dus hou deze zeker in de gaten.